Prvi učni čebelnjak osnovni šoli Nazarje v sklopu projekta #začebele

Podjetje BSH, blagovna znamka Bosch in Čebelarska zveza Slovenija (ČZS) so v sklopu kampanje #začebele na svetovni dan Zemlje postavili prvi učni čebelnjak pri OŠ Nazarje. 22. aprila, na Dan zemlje smo v okviru projekta #začebele postavili prvi učni čebelnjak pri OŠ Nazarje. Na svečanem…

Podjetje BSH, blagovna znamka Bosch in Čebelarska zveza Slovenija (ČZS) so v sklopu kampanje #začebele na svetovni dan Zemlje postavili prvi učni čebelnjak pri OŠ Nazarje.

22. aprila, na Dan zemlje smo v okviru projekta #začebele postavili prvi učni čebelnjak pri OŠ Nazarje. Na svečanem dogodku ob izročitvi čebelnjaka v šolsko uporabo so učenci čebelarskega krožka, pod mentorstvom ga. Branke Nareks, goste navdušili z bogatim kulturnim programom v duhu čebel.

Prava paša za oči pa so bile na šolskem travniku razstavljene ročno poslikane panjske končnice, katere so risali učenci sami.

Gostiteljica dogodka – ravnateljica ga. Vesna Lešnik ter gostje: g. Matej Pečovnik – župan občine Nazarje, g. Matija Petrin – direktor podjetja BSH, g. Boštjan Noč – predsednik ČZS, g. Franjo Podrižnik predsednik Čebelarskega društva Kokarje so v svojih govorih poudarili pomen skrbi za naravo in trajnostni razvoj, obstoj čebel, razvoj čebelarstva in izrazili zaupanje v mlajšo generacijo nastajajočih čebelarjev. Mladi čebelarji so z velikim navdušenjem in pričakovanji po novem znanju sprejeli novi čebelnjak in čebele, za katere bodo skupaj s ČD Kokarje preudarno skrbeli.

Postavitev čebelnjaka pri OŠ Nazarje je pomembno pridobitev za šolski čebelarski krožek in mlade čebelarje.

Blagovna znamka Bosch in podjetje BSH Hišni aparati Nazarje nameravata v prihodnjih petih letih s sodelovanju s ČZS postaviti vsaj 5 učnih čebelnjakov. Namen sodelovanja je spodbuditi in ozaveščati mlajše generacije o pomembnosti čebel, čebelarstva in čebeljih pridelkov.

Odzivi na kampanjo #začebele

Matija Petrin, direktor podjetja BSH Nazarje je poudaril, da je podjetje družbeno – okoljsko naravnano. V podjetju radi sodelujejo pri trajnostno naravnanih projektih ter, da je eden takšnih projektov tudi projekt #začebele.

Postavitev čebelnjaka na dan Zemlje, katerga obeležujemo od leta 1970 sovpada tudi z začetkom delovanja tovarne Nazarje, ki je lansko leto praznovala 50-obletnico. 

Matej Pečovnik, župan Občine Nazarje se je strinjal, da nas v prihodnosti čaka pomembna naloga. Kako ohraniti okolje, naš planet in kakšen pomen imajo pri tem naše čebele? Postavitev čebelnjaka pri OŠ Nazarje je pomembno pridobitev za šolski čebelarski krožek in mlade čebelarje.  

Boštjan Noč, predsednik ČZS je izrazil veselje ob dolgoročnem partnerstvu s podjetjem BSH pri projektu #začebele. Takšne oblike sodelovanja pomembne za obstoj čebel in posledično vseh nas. S projektom #začebele, zasaditvijo 2000 lip in medovitih rastlin, je podjetje izkazalo družbeno odgovornost, ki gleda naprej za dobrobit narave in naše zanamce.

Poudaril je še pomen čebel za Zemljo, saj brez njih Zemlje ne bi bilo. Čebele zagotavljajo eno tretjino svetovne hrane,  biotsko pestrost in obstoj vseh nas.

Panjske končnice, ki so jih ustvarili otroci OŠ Nazarje.

Franjo Podrižnik, predsednik ČD Kokarje se je zahvalil čebelarskemu krožku za 12 letno delovanje in njegovo vlogo pri ozaveščanju mladih o pomenu narave in čebel. Občini Nazarje in podjetju BSH se je zahvalil za podporo delovanju lokalnemu čebelarstvu. Ne le s postavitvijo čebelnjaka, ampak tudi s podporo pri organizaciji tradicionalnega slovenskega zajtrka, kjer je med kot eden izmed čebeljih produktov nepogrešljiv del zajtrka.

Ravnateljica OŠ Nazarje, prof. Vesna Lešnik je prepričana, da je šola z današnjim otvoritvenim programom vse prisotne prepričala, da so v šoli nad čebelnjakom navdušeni in ga bodo s pridom uporabljali. Čebelnjak predstavlja pomembno dodano vrednost k stalno prisotnemu ozaveščanju otrok o zdravem načinu življenja, o samooskrbi, o varovanju narave.

Več o projektu #začebele

Blagovna znamka Bosch in razvojno podjetje BSH Nazarje se v sodelovanju s Čebelarsko zvezo Slovenije pridružuje akciji grajenja zavedanja o pomembnosti marljivih čebel. V sklopu projekta je tako podjetje ustvarilo družbeno aktivno kampanjo #začebele, s katero želijo poudariti tri ključna izhodišča:

Izobraževanje mladih o pomenu teh pridnih živalic

Zato so za osnovne šole pripravili slikarski natečaj Nariši najlepši dom zZa čebele. Z okraševanjem panjske končnice z motivi, ki bodo spodbudili njihovo veselo brenčanje želijo otrokom približati življenje in pomen čebel.

Natečaj medeni recepti in vsakdanja raba medu v kuhinji

Ustvarjajte zZz medom, osvojite nagrado!

Sodelujte v kulinaričnem natečaju blagovne znamke Bosch in delite svoje medene recepte s širnim svetom. Pokažite svoje kuharske veščine in recepte, in pokažite, da je med vsakodnevna in zares vsestranska sestavina.

Nekaj odzivov uporabnikov na Instagramu. Še več jih najdeš na omrežju Facebook ali Instagram pod ključnikom #začebele.

Kampanji so se pridružile tudi štiri ambasadorke Ana Žontar Kristanc, Nives Orešnik, Lara Koren Nastran in Urška Jerman, ki bodo med vsemi medenimi recepti, ki bodo na Instagramu ali Facebooku objavljeni izbrale štiri najboljše objave.

Več informacij o natečaju najdete tule.

Donacijska kampanja z nakupom izdelkov Bosch

Z nakupom izdelkov Bosch pomagate slovenskim čebelam.

Z nakupom izdelkov Bosch pomagaš slovenskim čebelam.

Blagovna znamka Bosch in razvojno podjetje BSH Nazarje se v sodelovanju s Čebelarsko zvezo Slovenije pridružuje akciji grajenja zavedanja o pomembnosti marljivih čebel. Zato vsak nakup Bosch malega hišnega aparata za pripravo hrane, izdelanega v Sloveniji, prispeva v malho #začebele – za nov dom več kot 200.000 čebel.«

Več informacij o izdelkih v kampanji najdete tule.

Še več izdelkov, ki so jih ustvarili učenci OŠ Nazarje si oglejte v spodnji galeriji.